Tuesday, September 25, 2012

2 bulan

huahuahua...nampaknya dah 2bulan aku x mengupdatekan diri di laman2 sosial ni... kesibukkan+keletihan menyelubungi hidupku...cewah.. di saat x bz, internet plak xdak kan n laptop yg sudah mula buat perangai.. so, redha jer la spjg 2 bulan ni..
* xbrp tau isu2 negara
* terlepas pndg isu kawan2 tunang, nikah, kahwin, sedih, gembira dll..
* kurg mengusha gmbr2 kawan..
cuma aku dan kehidupan ku jer la kan..

memandangkan hari ni dah tamat kerja sambilan aku, jadi jgn segan silu la yer nak jenguk2 blog aku yg agak membosankan ini...hahaha...

nak cerita leh x?? kalo x boleh pun, aku nak citer gak!!

ok..ni bebudak homeroom..
- kebetulan plak di saat2 akhir ni, ada penggambar homeroom,
so, maybe gmbr aku pun skali masuk dlm mjlh mktb..huahua

ni la hadiah bebudak tu bagi..
ingtkan dah xigt kat kak homeroom..haha

kalo bebudak pompuan, ucpn nya mestila cpt2 kawin..
bebudak laki plak, mstilah mintak maap kan..


ni plak cikgu2 jbtn math bg..
+
akak2 senior 3org..

thanks a lot.. byk pengalaman, cbrn n kenalan spjg 2 bulan ni...
cabaran nya ialah bila kena drive sorang2 nak nek bukit pagi2..
nasib bek la umo pjg kan, di saat2 akhir nak habis bertugas, musim hujan kan, ada plak keta terbabas kat highway, nasib bek aku x p langgar keta tu...syukur alhamdulillah..

4 comments: