Monday, May 13, 2013

BONUS AVON

Assalammualaikum dan Salam 1 AVON..
cewah..

Alhamdulillah syukur...
bonus tertunggak akhirnya dibayar juga..
Ini bukan riak,sombong @ utk menunjuk..
Tetapi perkongsian dengan kawan2 yg ingin menceburi bidang bisnes AVON..

Di bawah ini adalah penyata pendapatan aku untuk 4bulan pertama tahun 2013..Jumlah pendapatan yang dibayar oleh AVON utk aku ialah RM3206.62
1bulan = RM800 (tidak termasuk untung runcit)

Macam mana nak dapat bonus macam ni??
1-Mestilah seorang leader tau...Dealer biasa xkan dapat bonus macam ni..
2-Mestilah boleh maintain bisnes 1bulan rm1600 harga buku / RM1200 harga modal
3-Mestilah mempunyai modal sekitar RM1000-RM2000 (bohong kalau bisnes tapi xpakai modal)
4-Aku sebagai upline boleh tolong ajar strategi utk memulakan bisnes..

Sales Leader
Advanced Sales Leader
Executive Sales Leader
Sales Executive Sales Leader

Aku baru Pangkat Advanced Sales Leader.. Bonus yg aku dapat pun hanyalah RM800 sebulan..

Tapi kalau hampa nak tgk bonus utk pangkat paling tinggi iaitu Sales Executive Sales Leader klik SESL Nora Hashim..
SIAPA DIA??
-Dia adalah Leader No.2 Negara utk Tahun 2012..
-Pendapatan Sebulan dia lebih kurang RM11 000....
-wow!!! masyuk...ni bukanlah edit,penipuan atau skim cepat kaya...
-Dia dah join AVON dalam 6 tahun...
-Untuk mendapat pendapatan sebanyak RM11K bukanlah sekelip mata tetapi mengambil masa hampir 6 tahun + bermacam2 dugaan dan halangan lagi...(sangat rasional bisnes macam ni berbanding cari 10 downline boleh dapat RM10 000 sekelip mata...sangat2 mustahil)
-Dia jadi inspirasi aku untuk bisnes AVON ni..

Nora Hashim (kedudukan tengah kanan)



So, siapa yang memang berminat boleh contact aku
nurul nadiah - 012-4005628


No comments:

Post a Comment