Monday, May 26, 2014

bz wei...

assalammualaikum...
bz betoi sampai xdan nak update blog yer..haha..
sebenarnya, xda mood jer nak update..

so, pertama sekali..
xsangka pulak post aku pasal shopinng sakan di pasar kemboja tu jadi post yg paling hit, hot n meletop gitu...maybe sebab pengiraan harga yg sgt dasyat kot..hehe

yg keduanya,
mh370 masih xjumpa, dan berakhir di lautan hindi...
diet aku pun sama ke lautan hindi setelah turun 10kg ari tu..
maklumlah melayu mudah lupa..huhu
so, hari ini aku mula diet balik dgn berat 97kg...
target aku 90 kg sebelum raya posa..
geram aih tgk org kurus dgn jayanya..hehe


dapat balik macam ni pun jadilah..hehe


yg ketiga,
alhamdulillah...terasa semakin senang menjaga budak2 kecik ni..
masa awal2 dulu, hasif oppa ni xmau minum susu botol..
tp kini semuanya senang, kakak haziqah pun dah bijak pandai..

yg keempat,
peperiksaan upsr dan spm semakin dekat...
aku pun semakin berdebar melihat perkembangan anak2 murid tuisyenku..
taun lepas alhamdulillah, sorang berjaya dapat B dari G dalam subjek matematik moden..
taun ni aku kena pastikan mereka berhabis2an memandangkan ada 2calon untuk add math..
so far untuk calon upsr, semua ok...cuma nak upgrade jadi A jer semua..

yg kelima,
bisnes avon semakin mendapat sambutan..
periuk mastercook mendapat tempahan melebihi 40buah..
semangat yg hilang semakin membuak2...cewah

yg keenam,
diharap dan didoakan supaya org yg berhutang dgn aku dah berbulan2 xbyr dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur supaya semua urusan dgn aku selesai dgn jayanya...

No comments:

Post a Comment