Saturday, November 26, 2011

salam MAAL HIJRAH 1433

selamat tahun baru..
selamat sudah berdoa untuk akhir tahun dan awal tahun...
mudahan segala amal ibadat, taubat2 sepanjang tahun lepas, diterima Allah hendaknya...
manakala
bersempena dgn tahun baru, mestilah ada azam baru kan...

alolo..kalo time blaja dulu, xsempat tahun baru dah fikir azam konon2 untuk berubah...
tahun ni nak pasang azam per ea....erm....huhu...

TETAP
1) nak berusaha untuk dapatkan pekerjaan yg tetap...yg betul2 selayaknya dan yg x ditindas..amin..
2) bila dah ada kerja, nak simpan kewangan yang tetap...simpan betoi2 ni...xmain2 ni...amin..
3) bila duit dah simpan, kerja pun dah ada, boleh tetapkan hati plak kot...kui2.. tetapkan mcm mana ea?? memang dari dulu dah tetapkan hati tp dah xda jodoh, tetap x menjadi nak wat mcm mana kan...oklah, xmau sambung byk2, kang byk plak kngn yg frust dari yg hepi...huhuhuhu

yang lain2 tu terutamanya berkaitan dgn sikap n sifat tu, aku try la ubah slow2..insyaallah... gtau cepat apa perangai aku yang menjengkelkan atau memenyampahkan hampa selama hampa kenai aku...bolehlah aku berubah andaikata aku mampu k...

No comments:

Post a Comment