Wednesday, November 16, 2011

StOrY jer..

kita sbg manusia, perlu meluahkan rasa yg tersimpan di hati...supaya x makan hati atau sakit hati atau dapat darah tinggi..kadang2 kita luahkan kat
-family kita
-teman istimewa kita
-kawan rapat kita
-fb kita
-dalam blog kita..

bukan semua org bersedia utk berkongsi mengenai pendapat mereka, kehidupan mereka, dugaan mereka dll... apa yg hampa bc dlm blog ni adalah luahan perasaan, luahan pendapat, perkongsian bacaan n nukilan aku sendiri.. aku lebih sng berbicara(cewah) dlm blog berbanding fb.. walaupun follower secara rasmi kat blog xsmp sedozen tp aku tau sedozen lg follow senyap2 kan..hehehe...masa zaman belajaq dulu, aku kurang update blog coz byk yg aku luahkan @ kongsikan scra lisan dgn kawan2... memandangkan kawan di fb lebih ramai dari di blog, aku lebih selesa meluahkan isi hati di blog jer... hny mereka yg btoi2 nak tau sal aku jer akan buka blog ni kan...so, aku ucapkan terima kasih kpd yg membaca blog aku ni..ini bermakna hampa memang mengambil berat sal aku...




terutama cik nana yang banyak mengajar aku erti sebuah blog...ecece...
dan kalo hampa tgk blog aku, tiada sebarang iklan yg aku letakkan di atas, tepi mahupun bawah bhgn blog aku ni.. ramai blogger yg menjana pendapatan dari situ, tapi aku kurg berminat ke arah tu.. aku lebih berminat kpd bisnes yg nyata/jelas pendapatannya...


jgn la sesekali hampa menyalahtafsirkan apa yg ditulis, mahupun yg dishare dlm blog ini.. fikirkan yg positif atau abaikan jer post2 yg mungkin ada menyentuh hati atau mengguris hati n perasaan hampa selepas membaca... setiap post adalah pendapat aku sendiri yg sememangnya tidak 100% sama dgn pendapt org2 lain... dan sesungguhnya pendapat itu dtg sekali lalu dan pergi selepas itu...


selain tu, andaikata ada ilmu / pahaman yg tersalah aku tulis atau tersilap aku paham, harap dimaafkan dan ditegur.. apapun...mudahan yang baik dijadikan teladan dan yg buruk dijadikan pengajaran (btol ker ea??)

1 comment:

  1. haha..ako gelak besar..sangat2 terharu sbb nama ako di mention..anyway..u r more..n more advance than me now..keep it up..yeah..hidup Orkid!!!.hidup Mami!!..hidup Nadia!!..hidup Mak Ngah...miss u..and others..

    ReplyDelete