Sunday, December 21, 2014

Pembantu Tadbir (N17) Sekolah

Assalammualaikum...
hari ni aku nak story kisah interview yg ke brp ntah x ingat..hehe
Aku ada tgk kt fb jawatn kat bawah..


so, dengan semangatnya pg ni, pukul 7pg aku dah sampai..
ada dalam 3 org dah smp.. semua dok dlm kereta jer..
dalam 10min semakin banyak org mai interview..
pastu pak guard tu mai bgtau yg interview ditunda ke esok hari..
tq pak guard...

*first time dalam sejarah aku..huhu..nak buat mcm mana kan, open interview
*nasib bek la ppd dgn rumah aku cuma 5 kangkang dinosour jer..huhu
*esok memang aku xboleh p interview, ada komitmen lain..

so, aku just share apa yg aku dah baca la yer..
1) tugas pembantu tadbir sekolah
2) nama menteri yg berkaitan
3) nama pengarah pelajaran negeri
4) nama ketua pegawai ppd
5) isu semasa

all the best yer hampa semua!!

No comments:

Post a Comment